برترین آخرین پنج بهترین جملات انگیزشی اخبار شهری

Wiki Article

خطر بزرگی که همه ما را تهدید می‌کند این نیست که اهدافمان را بسیار بلند تعیین کنیم و به آن نرسیم، بلکه اهدافمان را بسیار پایین تعیین کنیم و به حد خود برسیم.

تکنیک های ایجاد صمیمیت و افزایش آن بین خانواده و دوستان

همچنین نگرش و تلقی آنها از لغزش هم مهم است، اگر بیماران هرگونه لغزشی را نشانه ی شکست بدانند و آن را بزرگ نمایی کنند و از آن فاجعه بسازند، در این صورت لغزش می تواند به یک عامل پرخطر تبدیل شود و برانگیزاننده ی عود باشد.

اگر آنچه را که همیشه انجام می دادید انجام دهید، به همان چیزی خواهید رسید که همیشه به دست آورده اید کوین ترودو

جسی اُونز (قهرمان ورزشی سیاه‌پوست امریکایی که پیروزی‌اش در المپیک، هیتلر را به خشم آورد).

 اگر ما شجاعت دنبال کردن خواسته ها را داشته باشیم، همه رویاهای ما می توانند محقق شوند. والت دیزنی

از جایی جملات انگیزشی محمد جانبلاغی که هستید شروع کنید. از آنچه دارید استفاده کنید. کاری که می‌توانید را انجام بدهید.

اگر نمی توانم کارهای بزرگ انجام دهم، می توانم کارهای کوچک را به طرز عالی انجام دهم. مارتین لوت

آروم همه چی درست میشه… برای مطالعه جملات انگیزشی به سایت محمد جانبلاغی مراجعه کنید هدف رو پیدا میکنی، بدستش میاری و خیلی زود اون روزی جملات انگیزشی محمد جانبلاغی میرسه که به گذشته نگاه بکنی و بگی: همه‌ی سختی کشیدن‌هام جواب داد.

جستجو برای: جملات انگیزشی جانبلاغی کلیپ انگیزشی بزرگترین آرشیو ویدیو کلیپ های انگیزشی (رایگان)

درمانگر به بیماران یا بیماران توجه می کند، با آنها تماس چشمی برقرار می کند و به دقت به کلام آنها گوش می دهد.و از هرگونه نصیحت، قضاوت و انتقاد از بیمار دوری می کند.

همه ما گاه و بیگاه از زندگی کردن با چالش‌های ناامید کننده پیش رو خسته می‌شویم، بنابراین یافتن جملات انگیزشی برای ایجاد انگیزه و تغییر افکارمان در طول زندگی بسیار مهم است.

انگیزه، به نوعی مانند استحمام است. ما هر روز حمام می‌کنیم، زیرا دوش آبی که دیروز گرفتیم نیاز به تجدید دوباره دارد در مورد انگیزه نیز همینطور است به این معنی که انگیزه ای که دیروز داشتیم احتمالاً از بین رفته و دوباره باید آن را احیاء کنیم.

تعاریف زیادی برای موفقیت وجود دارد، اما موضوعی که همه ی متخصصان در آن اتفاق نظر دارند این است که با وجود شکست‌های پی در پی موفقیت تنها با پشتکار حاصل می‌شود.

Report this wiki page